Jak przygotować śniadanie, kiedy jesteśmy na diecie?

amica group

jak_przygotowac_sniadanie_kiedy_jestesmy_na_diecie.JPG

Nawet jeśli jesteśmy na diecie, nie powinniśmy rezygnować ze śniadań, wszak to najważniejszy posiłek dnia.Jeśli się odchudzasz, albo po prostu dbasz o linię, nie rezygnuj z jedzenia śniadania. To najważniejszy posiłek dnia zapewniający nam energię. Jeśli nie chcesz przytyć, wystarczy, abyś wybierając składniki na śniadanie, pamiętał o kilku prostych zasadach. Przede wszystkim unikaj białego pieczywa – zamiast niego tradycyjne kanapki przygotuj z pumpernikla – ciemnego, razowego pieczywa z żytniej mąki. Na kanapkę połóż plaster chudej szynki, pomidora, oliwki czy szczypiorek.

Jeśli od kanapek, wolisz płatki, nie ma problemu. Pamiętaj tylko, aby na śniadanie wybierać nie płatki zbożowe, ale znacznie od nich zdrowsze płatki owsiane. Aby urozmaicić posiłek, do miseczki możesz też wsypać orzechy, sezam, rodzynki lub suszone owoce. Miłośnicy jajecznicy chcąc dbać o linię, też nie muszą z niej do końca rezygnować. Wystarczy tylko dodawać za niej zamiast bekonu otręby pszenne lub szczypiorek. Przestrzeganie tych kilku zasad sprawi, że śniadanie nadal będzie spełniać dla Was funkcję najważniejszego posiłku dnia, ale nie doda Wam nadprogramowych kilogramów.